Marius Moga compune pentru Maroon 5: "L-am cunoscut pe Adam Levine și ne vom întâlni la Los Angeles

Marius Moga compune pentru Maroon 5: "L-am cunoscut pe Adam Levine și ne vom întâlni la Los Angeles

Compozitorul Marius Moga a fost invitat în SUA, pe platourile de filmare de la "The Voice", varianta americană a emisiunii "Vocea României", unde l-a cunoscut pe Adam Levine, solistul trupei Maroon 5 şi unul dintre antrenorii show-ului.
Moga și artistul american s-au împrietenit și au stabilit să se întâlnească la Los Angeles pentru a lucra împreună.
"L-am văzut pe Adam, i-am spus că sunt şi eu antrenor în varianta românească a show-ului şi că am compus o piesă pentru el. Mi-a spus că piesa îi place foarte mult şi că au şi înregistrat-o. Este o piesă pe care am compus-o împreuna cu Bryan West, producătorul lui Nelly Furtado, acum o lună, în Los Angeles. Piesa a fost pusă atunci pe lista de aşteptare de către managerul celor de la Maroon 5, dar cu ocazia acestei întâlniri am aflat că a şi fost înregistrată. Am schimbat contacte cu Adam şi a rămas să ne vedem în L.A. ca să mai lucrăm şi la alte piese", a povestit Marius Moga, pentru Pro TV Magazin.