Cristian Sanda, finalist la Vocea Romaniei: Am primit cereri in casatorie pe Facebook, dar cred ca sunt prea tanar :)

Cristian Sanda, finalist la Vocea Romaniei: Am primit cereri in casatorie pe Facebook, dar cred ca sunt prea tanar :)

Cristian Sanda, finalistul din echipa Moga la Vocea Romaniei, este asaltat de admiratoare de cand face spectacol la show-ul de pe Pro tv. Mai mult, cele mai infocate fane ale sale l-au cerut in casatorie. Elev in clasa a XII-a  la Colegiul National Carol 1 din Craiova, Cristian crede ca e prea tanar pentru asa ceva :)
 Care sunt atuurile tale in marea finala?
Mi-e greu sa fiu atat de obiectiv incat sa vorbesc despre atuurile mele. De cand a inceput aceasta competitie, am auzit cuvinte de lauda din partea antrenorilor legate de forta si caldura vocii mele. Asa ca, acestea cred ca sunt lucrurile care ma avantajeaza.



Ce ti s-a parut cel mai greu/stresat la Vocea Romaniei?
Semifinala a fost foarte grea pentru mine.  Am avut de invatat 2 piese in 2 zile, 2 piese pe care nu le mai cantasem niciodata. La cea in engleza nu stiam nici macar linia melodica. Am repetat mult inainte, am dormit destul de putin, asa ca am fost foarte stresat in ziua concursului, am avut o stare ciudata. Desi, inainte de concurs, prin culise toata lumea canta piesa mea romaneasca. Auzeam din toate cabinele si toate colturile: “ Oameeeni, oaaaaameni!”
Ce ai vrea sa stie oamenii despre tine? Descrie-te in cateva cuvinte.
Sunt elev in clasa a XII-a  la Colegiul National Carol 1 din Craiova, cant la pian, am cateva compozitii muzicale, la care mai am inca de lucrat, imi place tenisul de masa si imi place sa fac jogging la ore foarte matinale.

Ce lucruri iesite din tipar ti s-au intamplat odata cu participarea la “Vocea Romaniei”.
Prietenii au fost alaturi de mine inca de la prima etapa. Acum, de cand publicul a avut un cuvant de spus, s-au organizat si au impartit fluturasi prin Craiova incercand sa obtina cat mai multe voturi :) . La fel ca si ceilalti concurenti, am primit si eu cereri in casatorie pe Facebook. Am doar 18 ani, mi se pare cam devreme :)

Unde te vezi peste 5 ani?
Habar nu am. “Vocea Romaniei” mi-a schimbat cu siguranta viata, dar nu stiu ce se va intampla. As vrea sa cred ca peste 5 ani voi  avea multe concerte, voi fi absolvent al Politehnicii si masterand la Ingineria Sunetului. Ah...si posibil student la Conservator :)